Cornelia Skåne / Stockholm

Hej!
Jag vänder mig till trevliga, RENA, FRÄSCHA, diskreta och KÅTA män i åldern 25-55.
Den här veckan befinner jag mig i skåne, och finns tillgänglig för outcalls. Alltså, du har eller ordnar ställe.
Det är jag som är Cornelia. 169 cm lång, med 63 kg. Långa ljusblonda dreads. Bruna ögon. C-kupa. Helrakad. Mycket kåt, och totalt kuk-galen.
Jag älskar att suga kuk, och jag tycker att det är som mest uppkåtande att göra det utan kondom. Du får spruta i mitt ansikte, och i munnen. Men jag sväljer INTE.
Att stå på alla fyra och bli ordentligt påsatt bakifrån, är också något jag finner väldigt upphetsande.
Självklart skydd vid knull. Vid minsta lilla försök att förhandla bort kondomen så avbryts träffen omedelbart.
Jag kommer inte att kasta mig över dig så fort jag kommit in genom dörren, för även det kåtaste lilla sexmonstret kan vara lite blygt till en början. Min blyghet är dock något som du styr lite över. När du vill ha mig där du garanterat vill ha mig så är det bara att dra ner dina byxor och blotta din kuk. Blygheten flyger då iväg, och jag flyger ner på golvet..mellan dina knän..😉

Mina priser är enkla och okomplicerade:
Avsugning, 20 minuter (endast vid incall) – 1500 kr
Timme -2500 kr
2 timmar – 4500 kr
3 timmar – 6000 kr
För tid utöver: 1000 kr/timme
Även om vi skulle få för oss att göra något lite snuskigare eller ”förbjudet” så tillkommer inga extra kostnader.
Bilder finns att se på min
hemsida , som jag för övrigt också ska försöka uppdatera snart.
Du som träffat mig tidigare får enkelt tag i mig genom att skicka ett sms, 0730616574.
Du som är nyfiken på en första träff skickar ett mail till c.o.r.n.e.l.i.a@hotmail.com
Berätta lite om dig själv och dina önskemål.
Jag avtalar telefontid via mail. Att ringa på måfå lönar sig inte särskilt.

Ha en skön dag! Ännu skönare kan den bli..😉

Kommentera

