Patricia #risk för fake#

Uppdaterar härmed informationen med att det har inkommit tips att denna tjej är fake! 

Här kommer en läckerhet som vi ännu inte lyckats lokalisera orten. Nån som vet?

Mycket trevlig kropp

Mycket trevlig kropp

Den bakdelen går inte av för hackor!

Den bakdelen går inte av för hackor!

HENNES PRESENTATION:

Jag heter Patricia, jag är en helsvensk vacker och tight eskorttjej på 20 år.
Jag har blont långt och tjockt hår samt blå ögon, har en slank solbrun kropp med en rumpa som alla män bara vill greppa tag i.
Jag är 170 cm och väger 60 kg.
Mina små knoppiga bröst går in i en B-kupa, ibland har jag funderat på att låta ha en bröstförstoring. Men, samtidigt har jag upptäckt att mina kunder oftast tänder ganska mycket på mina små bröst.

För mig är det viktigt att hålla sig fräsch, alltid manikyr och är vaxad även tight där om man får säga så hehe…
Klär mig alltid snyggt med sexiga underkläder, älskar att klä ut mig!

På dagarna gör jag en massa andra saker som inte hänger ihop med det som jag säljer här. Jag ser mig inte själv som någon heltidseskort utan mer som något jag gör extra på min fritid.
Fritid som ger mig en massa nöjen och en bättre ekonomi. Jag har inga gränser på ålder eller utseende eller så.
Det enda jag vill, är att du är SERIÖS.
Jag möter alla mina kunder på hotell eller hemma i din bostad. Jag tar för eskort, 5000 kronor 1 ½ timme.
Vi gör det DU vill under den timmen.
Vill du kramas eller gå på bio så följer jag med.
Vill du bara vara i sängen så har vi det skönt där.

Jag suger gärna utan kondom där du får komma eller vart du vill, sex sker självklart med kondom. Du får även slicka mig om du vill.
Jag kan lova dig att jag lämnar dig efter vårt möte mycket nöjd och tillfredställd.
När det gäller annat sex måste du först ta upp det via mail.

Du hittar henne här: http://patricianow.multiply.com/

 

Kommentera

